رازستان

ریزنوشت‌های حمید رازی‌زاده

رازستان

ریزنوشت‌های حمید رازی‌زاده

رازستان

راستش ،
آدم خاصـی نیستم ؛
فقط حـــس خـــاصی دارم ...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

وقت‌کشُی ...

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۸ ب.ظ

دیشب که عزرائیل برای بردن من آمد ،
فریبش دادم ،
همچون یک ماهی قرمز به روی آب ،
شکل یک آهوی ته دره ،
یا مانند آن قناری بی‌جفت دِق کرده ... ! ،
هَــــر وقت عزرائیل برای بردن من می‌آید
وقت‌کشُی می‌کنم ... ! ؛
فقط به یـک دَلیل ،
مــــن هنوز تــو را دل سیر ندیده‌ام

  • حمید رازی‌زاده

عزرائیل

ماهی قرمز

دل

من

تو

عشق

نظرات  (۴)

عجب...
سلام
سبک نوشتنت قشنگه ولی موضوع هاش اصلا جالب نیست احساس محضه !
شما که اینقدر بازدید کننده دارید میتونی موضوع وبلاگت رو یه مقدار عوض کنی اونچیزی که الان تو جامعه مون کمرنگ شده
امر به معروف رو میگم در قالب همین جملات کوتاه به قلم خودت اما بامحتوا و مضامین عالی .
میتونی اینجوری کار کنی.
موضوعات خبرنگارت هم خیلی خشک هست و مثلا60 درصد سیاسی  بهتره بیشتر نقد منصفانه کنی از موضوعات اجتماعی و سیاسی و بین الملل.حتی درقالب طنز هم باشه خوبه.
یا علی
  • مصطفی قاسمی
  • یک دل سیر تو را ندیده ام...
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • گفتم ببینمش مگر درد اشتیاق
    ساکن شود بدیدم و مشتاق تر شدم

    +عزرائیل ول معطل ممیشه که! این دیدار سیری درش نیست...

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی