رازستان

ریزنوشت‌های حمید رازی‌زاده

رازستان

ریزنوشت‌های حمید رازی‌زاده

رازستان

راستش ،
آدم خاصـی نیستم ؛
فقط حـــس خـــاصی دارم ...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

سپاس خـدای را ...

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۵۲ ق.ظ
سپاس خـدایی را سزاست ،

که تا صدایش می کنم ،

پاسخم می‌گوید ... ؛

اگرچه وقتی او مرا صدا می‌زند ،

من کوتاهی می کنم ...؛

  • حمید رازی‌زاده

من

خدا

نظرات  (۳)

چند وقته از این جمله ها دیگه نمی گید:


امروز ؛

باران شیشه‌ی پنجره‌ی اتاقم را شست ؛

ولی در دل من ،

چه کسی نقش تو را خواهد شست !؟...

!
امام زمان "عج" :
ستمکاران پنداشتند که حجت خدا نابود شدنی است ، در حالی که اگر به ما اجازه
سخن گفتن داده می شد ، شک و تردید از میان برداشته می شد .
(بحار الأنوار ، ج 51، ص 4)

اللهم عجل لولیک الفرج.

تعجیل در فرج صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

التماس دعا
سپاس...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی