رازستان

ریزنوشت‌های حمید رازی‌زاده

رازستان

ریزنوشت‌های حمید رازی‌زاده

رازستان

راستش ،
آدم خاصـی نیستم ؛
فقط حـــس خـــاصی دارم ...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

اُف بر روزگار

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۳۴ ب.ظ
اُف بر روزگار ؛

اُف بر این روزگاری که ،

دیروز کنار دوستت بودی ،

ولی امروز ،

باید بالای قبرش باشی ...

  • حمید رازی‌زاده

دیروز

زندگی

امروز

مرگ

نظرات  (۴)

─────▄▌▐▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▌
───▄▄██▌█ ♥این کامیون خوشگلارو سوار میکنه ببره وبلاگم بپر بالا♥
▄▄▄▌▐██▌█
███████▌█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▌
▀(@)▀▀▀▀▀▀▀(@)(@)▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀(@)▀
هرچه می روم نمی رسم , گاهی با خود فکر میکنم نکند من باشم کلاغ آخر قصه ها
وب قشنگی داریبهم سر بزن
  • فدائی اسلام
  • بسم الله
    و اُف بر من که بیش تر از آنچه بود باور اش کرده بودم،
    دنیا همین است، گاهی بر لَهِ کام است و گاهی بر علیه کام، و مهم تر از اینها اینست که که کام ات را چه چیزی تلخ میکند و چه چیز شیرین
  • امیر محمدپور گیلانی
  • سلام
    خدا بد نده
    چیه بی حالی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    یکی از دوستان نزدیکم فوت کرد :s
  • یه هم ولایتی دانشجو از تهران
  • آخی

    خدا رحمتش کنه

    انا لله و انا الیه راجعون...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی