رازستان

ریزنوشت‌های حمید رازی‌زاده

رازستان

ریزنوشت‌های حمید رازی‌زاده

رازستان

راستش ،
آدم خاصـی نیستم ؛
فقط حـــس خـــاصی دارم ...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

انتظار دیدار

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۱، ۰۴:۱۲ ب.ظ
قشــنگـ‌ترین نگــــاهم را ،

برای تو کنـــار گذاشته‌ام ؛

تا بدانی ،

همــیشه انتـــظار دیــدارت را می‌کشم ...

  • حمید رازی‌زاده

دل

عشق

مولا

نظرات  (۵)

اللهم العجل لویک الفرج
  • روایات و حکایات اخلاقی - محمد
  • سلام و ادب
    خیلی وبت عالیه
    موفق باشی
    با افتخار مایل به تبادل لینک هستم
    یا علی ع مدد
    هیچ دانی که ز هجران تو حالم چون شد
    جگرم خون و دلم خون و سرشکم خون شد
    لب شیرین تو ای می زده فرهادم کرد
    جانم از هر دو جهان رسته شد و مجنون شد
    تار و پودم به هوا رفت و توانم بگسست
    تا به تار سر زلف تو دلم مفتون شد
    .
    .
    .
    اللّهم عجّل فرج ولیّک و حجّتک، و صلّ علیه و على آبائه الطاهرین، و اجعلنا من انصاره و اعوانه، و السلام علیکم و رحمة ‌اللّه وبرکاته.
  • نرجس(آزاده)
  • اللهم عجل لولیک الفرج
    با سلام مطالب بسیار خوبی انتخاب کردید بسیار عالی بود.
    احسنت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی