رازستان

ریزنوشت‌های حمید رازی‌زاده

رازستان

ریزنوشت‌های حمید رازی‌زاده

رازستان

راستش ،
آدم خاصـی نیستم ؛
فقط حـــس خـــاصی دارم ...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

شکر

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۱:۰۸ ق.ظ

همین که … هستم ، خدا را شکر

همین که … نیستم ، خدا را شکر

و خدا را شکر ...

  • حمید رازی‌زاده

خدا

نظرات  (۱۹)

سلامامیدوارم که حالتون خوب باشهبه من هم یه سری بزنید تو سایتم عکس بازیگران ایرانی و خارجی گذاشتم میتونید ازشون استفاده کنیدممنون منتظرتون هستم
سلام ما اومدیم به شما سر زدیم شما هم یه سری به ما بزنید :dنگی که نمیتونم بیام,کار دارم,بعدا میام,اینترنتم قطع شد نتونستم بیام,هواسم نبود نیومدم,رفتم نهار نتونستم بیام,... اصلا نخواستیم نیا نخواستیم :dاینا یه شوخی بود واسه خندوندن شما(گل)منظرت هستم تو وبم
  • درج آگهی رایگان
  • در بین تمامی مردم تنها عقل است که به عدالت تقسیم شده زیرا همه فکر می‌کنند به اندازه کافی عاقلند*************************************تبادل لینک هوشمند******************ابتدا مارا با عنوان " درج آگهی رایگان " لینک کنید www.9rang.com سپس وارد صفحه زیر شده و لینک خود را درج کنید*****************************http://link.9rang.com
  • تبادل لینک سه طرفه
  • سلام ...حتما میدونی تبادل لینک دو طرفه از نظر گوگل ارزشی نداره ...تبادل لینک سه طرفه بهترین فرصت برای افزایش رنک گوگل درنتیجه افزایش بازدیده.یک اصل مهم رو در تبادل لینک فراموش نکنید. من میبینم خیلی ها اسم سایت یا وبلاگ خودشون رو تبادل لینک میکنند.این کار کاملا اشتباه هست. شما باید عنوان لینک خودتون رو یک کلمه کلیدی که در حوزه فعالیت شماست انتخاب کنید. تا این کلمه در گوگل بهینه بشه. و رتبه شما در اون کلمه بیاد بالا.بعد از اینکه تبادل لینک سه طرفه انجام دادی بازم در گوگل سرج کن و با سایتهای بیشتری این کارو انجام بده تا نتیجشو ببینی و لذت ببری.
    سلام دوست عزیزامیدوارم هر جا که هستید موفق باشیدوقت کردین به من هم سری بزنیدراستی اگه فیس بوک دارید میتونید به ادرس فیس بوک من هم برید و درخواست دوستی بدین تا دوستای خوبی برای هم باشیمhttp://www.facebook.com/profile.php?id=100001619163508ممنون
    سلامامیدوارم هر جا که هستید موفق باشیدما اومدیم به شما سر زدیم شما هم یه سری به ما بزنینراستی میخواستم باهاتون تبادل لینک کنم اگه مایل بودین منو با اسم بزرگترین پورتال عکس لینک کنید و به ادرسی که پایین گذاشتم برید و تو عنوان:عنوان لینکون و در ادرس هم ادرس وبتون رو بزنید راستی حتما تو شرح لینک یه چیزی بنویسید تا لینکتون ارسال بشه فرق نمیکنه ها چی باشه الکی یه چیزی بنویسیدhttp://www.divoneha.ir/linkop-AddLink.htmlبا اجازت فعلا رفتمبای
    سلام دوست عزیز خسته نباشید وب خوبی دارین اگه به اینترنت بدون فلتر نیاز دارین میتونید از من درخواست کنید وی پی ان و سا کس میفروشم اونم با قیمت ارزون میتونی امتحان کنی کافیه ایمیلمو که برات گذاشتم اد کنی وسوال کنی در ضمن من تو سایتم یه برنامه گذاشتم که برای اعضایی هست که مشتریان من هست این برنامه اس ام اس رایگان ارسال میکنه البته فقط برای ایرانسل اگه فلتر شک ن خواستی خبرم کن سرعتشون خیلی بالاست و قطعی هم نداره سرور پرقدرت خریدم دنبال مشتری میگردم پشتیبانی هم داره در صورت مشکل 24 ساعته هستم منتظرتم بای
    ❤❤★❤❤ اعیاد شعبانیه بر تو دوست گلم مبارک ❤❤★❤❤
  • محمد باقری
  • سلام وب خوبی داری.به منم سر بزنیا.وبم رو چندوقتی بود بیخیال شده بودم 3 - 4 روزه دوباره اومدم بهش برسم پس با نظرت خوشحالم کن با تبادل لینک هم اگه موافقی با اسم « ام پاتوق » لینک کن و خبرم کن اینم آدرسش: www.mpatogh.goo.ir راستی یه فروشگاه هم دارم که فعلا تا یه مدتی 20% واسه هر جنس تخفیف دادیم پس تا این 20% رو داره خریدت رو بکن ضرر نمی کنم محصولات زیاد و خوبی هم داریم سر بزنی ضرر نمی کنی عزیز اینم آدرس فروشگاهمون: www.esfshop.in .دمت گرم منتظرما پیشاپیش میگم مرسی که سر زدی
  • سعید از موفقیت
  • سلام دوست خوبم ...با مطلب " داستان طلبه جوان و دختر فراری!! " به روز هستم ...بدو که متنظرتم !
    بزرگ ترین سایت خرید گروهی افتتاح شده است تخفیف از 40 درصد تا 90 درصد روزانه چندین مورد تخفیف های عالی در سایت ما برای شما عزیزان سراسر ایران به نمایش درمیاد شما میتوانید با وارد کردن ایمیل خود هر روز تخفیف ها را در ایمیل خود داشته باشید برای توضیحات بیشتر به لینک رو به رو بروید http://tinylink.ir/final
  • آفتاب مهربانی
  • سلام حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و ضیافت الهی مبارک باد منم با یه مطلب جدید به روزم و از شما دعوت میکنم تا تشریف بیارین و نظرتون رو درباره اون بنویسید. زود باش منتظرما
  • مجتبی بیست
  • سلام من یه چت روم زدم الان منو بچه ها همه اونجا هستیم تو هم بیا پیش ما ....خوشحال میشیم یه سری بزنی مطمئن باش دیگه حوصلت سر نمیره محیطش جذابه و اگه خوشت اومد هر روز بیا اونجا دوستای خوبی پیدا میکنی درضمن اگه نتونستی وارد روم بشی با یه مرورگر دیگه بیا و باید کاملا صبر کنی تا صفحه لود بشه وگرنه وقتی میخوای وارد شی خطا میده
  • مجتبی بیست
  • سلام من یه چت روم زدم الان منو بچه ها همه اونجا هستیم تو هم بیا پیش ما ....خوشحال میشیم یه سری بزنی مطمئن باش دیگه حوصلت سر نمیره محیطش جذابه و اگه خوشت اومد هر روز بیا اونجا دوستای خوبی پیدا میکنی درضمن اگه نتونستی وارد روم بشی با یه مرورگر دیگه بیا و باید کاملا صبر کنی تا صفحه لود بشه وگرنه وقتی میخوای وارد شی خطا میده
    بهترین و جذاب ترین و عالی ترین مطالب اینترنت اخرین اخبار ورزشی و روز دنیا جدیدترین پیامک ها و ... همه و همه فقط در بمبی دات ای ار به جمع بازدید کنندگان ما اضافه بشید و در سایت عضو شید و از مطالب ما استفاده کنید منتظرتان هستیم
  • سارا محمدی
  • با سلام مشترک بزرگ ترین سایت و تخفیف گروهی شوید شما در سایت ما با تخفیف های قابل ت وجه 40 تا 90 درصدی رو به رو خواهید بود عملکرد ما ایجاد یک رابطه برد - برد (Win-Win) می‌باشد ما نیاز‌ها و تفریحات و خواسته‌ های تمام مخاطبانمان را که از طیف‌ های مختلف سنی هستند به خوبی شناسایی و بررسی می‌کنیمکافی است در سایت ما ثبت نام کنید تا هیچ یک از تخفیف های ما ر ا از دست ندهید به لینک بروید http://tinylink.ir/final
    vpn رایگان برای اعضا socks اختصاصی برای اعضا فعال دانلود فیلم و سریال های روز دنیاfilmbaz12.tk
    سلاموبلاگ جالبی دارید
    سلام دوست گلماگه دنبال آموزش تصویری دروس درسی (از پیش دبستان تا دانشگاه) میگردی حتما یه سر به من بزن.مرسی گلم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی