رازستان

ریزنوشت‌های حمید رازی‌زاده

رازستان

ریزنوشت‌های حمید رازی‌زاده

رازستان

راستش ،
آدم خاصـی نیستم ؛
فقط حـــس خـــاصی دارم ...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

مرا چه است؟

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۱۵ ق.ظ

یک درد عمریست با من است ،

قلبم آرامِ یک عذاب است ؛

حالم هم خوب ، هم خراب است ؛

یک لحظه حس گریه دارم ،

یک لحظه راحتِ خیالم ...

  • حمید رازی‌زاده

آرام

عشق

من

گریه

نظرات  (۲)

  • شبکه اشتراک لینک توبنویس
  • با سلام و احترام

    از شما دوست گرامی و فعال در فضای مجازی دعوت بعمل می آید

    تا در شبکه اشتراک لینک توبنویس عضو شوید و مطالب خوبتان را جهت بهره برداری سایرین در این شبکه قرار دهید.

    بی صبرانه منتظر عضویت و ارسال مطالب زیبای شما هستیم.

    دوستان شما در شبکه اشتراک لینک توبنویس

     

    هدیه توبنویس به شما وبلاگنویس گرامی :

    پیامبر اکرم(صلى الله علیه وآله) فرمودند:

    اَلزُّهدُ فى الدُّنیا قَصْرُ الأَمَلِ وَشُکْرُ کُلُّ نِعْمَة وَالْوَرَعُ عَنْ کُلِّ ما حَرَّمَ اللهُ ؛

     

    زهد در این جهان به سه چیز است: کوتاهى آرزو، شکرگزارى نعمت ها و پرهیز از حرام.

    تحف العقول.

    http://www.tobenvis.com/Default.aspx
    سلام برادر
    میگم من یه سوال دارم. ینی یه مشورت میخوام از شما بگیرم.
    چون خودم پسر نیستم و برادر هم ندارم. به خاطر همین به کمک شما نیاز دارم. 
    من اگه بخوام به یه پسر 15، 16 ساله یه هدیه ای بدم که خیییییلی خوشحالش کنه، چی بدم؟ یه پسر این سن و سال چی دوس داره معمولا؟ اصن هیچ دیدی از هدیه های نوجوون های پسر ندارم :(
    راستی لباس هم نباشه چون نه سلیقه شو می دونم نه سایز دقیق شو!

    پاسخ:
    بازی کامپیوتری  :|

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی