رازستان

ریزنوشت‌های حمید رازی‌زاده

رازستان

ریزنوشت‌های حمید رازی‌زاده

رازستان

راستش ،
آدم خاصـی نیستم ؛
فقط حـــس خـــاصی دارم ...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

بیا کنارم ...

جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۴۵ ق.ظ

آروم آروم ،

از طَبَق بیا کنارم ،

سر رو سرت بذارم ،

حرف نگفته دارم ... ؛

  • حمید رازی‌زاده

سیلی

محرم

مولا

نظرات  (۳)

طبق جور نیست /

بازم ؛ مرحبا .
حرف های نگفته...
  • یه هم ولایتی دانشجو از تهران
  • سلام... قالب نو مبارک... یه مدت زیاد میومدم اینجا... از بس دیدم به روز نمی کنین، دیگه کم کردم حضورمو... خوشحالم که بازم رازستان به روز شد... خیلی دوستش دارم... :)
    قالب تون هم فوق العاده است... من پاییز رو خیلی دوس دارم :)
    پاسخ:
    سلام
    ممنون :)

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی