رازستان

ریزنوشت‌های حمید رازی‌زاده

رازستان

ریزنوشت‌های حمید رازی‌زاده

رازستان

راستش ،
آدم خاصـی نیستم ؛
فقط حـــس خـــاصی دارم ...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

هنوز هم ...

پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۲۳ ب.ظ
هنوز ،

کابلی که با آن دستـش را بسته بودند ،

و زنده دفنش کرده بودند ،

دور استخوان‌های دستــش بود ...

  • حمید رازی‌زاده

شهید

زندگی

خدا

نظرات  (۳)

تو می رسی و غمی پنهان همیشه پشت سرت جاریهمیشه طرح قدم هایت شبیه روز عزاداریتو می نشینی و بین ما نشسته پیکر مغمومیغریب وخسته و خاک آلود؛ به فکر چاره ناچاریشبیه جنگل انبوهی که گر گرفته از اندوهِ -هجوم لشکر چنگیزی... گواهت این غم تاتاریبیا و گریه نکن در خود که شانه های زمین خیسندمرا تحمل باران نیست؛ تو را شهامت خودداریبهم سر بزن
سلام دوست گلم وب عالی دارید لطفا بهم سر بزنید :)http://bmpasargad.blogsky.com
سلام از وبلاگ دیدن کردم وبلاگ خوبی ساختی امیدوارم وبلاگت هر روز بهتر از دیروزش بشه.
من از وبلاگت دیدن کردم اگه میشه تو هم از فروشگاه من دیدن کن.خیلی بدی اگه دیدن نکنی!!
اینم آدرسش:
http://iraniha.dpkala.com
ممنون میشم یه خرید کوچولو مچلو هم انجام بدی یه خرید کوچولوهااااااا!!!!!
شاد باشی.بازم بهت سر میزنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی