رازستان

ریزنوشت‌های حمید رازی‌زاده

رازستان

ریزنوشت‌های حمید رازی‌زاده

رازستان

راستش ،
آدم خاصـی نیستم ؛
فقط حـــس خـــاصی دارم ...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به کجا می‌روی ...

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۴۸ ب.ظ
آیا، من برنداشتم از دوشت ،

باری که می‌شکست پشتت؟ ؛

غیر از من خدایی برایت خدایی کرده است؟ ؛

پس کجا می روی؟ ؛

پ.ن: شرح/2-3 , اعراف/59 , تکویر/26

  • حمید رازی‌زاده

قرآن

آدم

انسان

خدا

نظرات  (۱)

  • فدائی اسلام
  • بسم الله
    میروم سراغ خدای ساختگی خودم، خدایی که من امر کنم و او اطاعت کند، انگار که من خدایم و او بنده، آخرش را نگو، ازبر شده ام از بس که آمدند و گفتند : این کوچه بن بست است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی