رازستان

ریزنوشت‌های حمید رازی‌زاده

رازستان

ریزنوشت‌های حمید رازی‌زاده

رازستان

راستش ،
آدم خاصـی نیستم ؛
فقط حـــس خـــاصی دارم ...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

شهید من

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۰۴ ب.ظ

هرکسی ممکن است شهیدی را خیلی دوست داشته باشد ؛

یعنی ارادت و ارتباط قلبی خاصی با او برقرار کند ؛

البته همه این عزیزان آسمانی دوست داشتنی هستند ؛

من به شخصه به شهید چمران و شهید آوینی علاقه‌ی خاصی دارم ؛

اما شما کدام شهید را بیشتر دوست دارید !!؟

  • حمید رازی‌زاده

آوینی

شهید

چمران

نظرات  (۱۵)

  • یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها
  • سلام

    مثل هر گلی که یه عطر و بویی داره...هر شهیدی هم یه عطری داره...یه نوری از جلوات عشق به حضرت ارباب...

    سوال خیلی سخته اما صرفا به خاطر اینکه بی جواب نمونه : من: شهید برونسی عزیز...شهید خرازی ،شهید همت عزیز...شهید محمود کاوه ، شهیدان باکری

    و هم چنین شهدای عزیز علم و فناوری بالاخص شهید احمدی روشن عزیز :((

    و در آخر
    سلام خدا بر شهدای گمنام عزیز
  • داداش امیر
  • سلام داداش
    شهید آوینی !
  • مسافر تنهایی
  • سلام
    راستش سوال خیلی سختیه نمیتونم انتخاب کنم
    هر کدوشون یک اسطوره هستن
  • انسیه خیرخواه
  • سلام

    من با شهید حاج حسین خرازی ، از بچگی رابطه خاصی داشتم.
    اون موقع حتی اسمشو نمیدونستم ولی عکسش منو هوایی میکرد.

    حالا که تا حدودی میشناسمشون و فیلم ها شونو دیدم و حرفاشونو خوندم ، انگار همیشه با من هستند.
    همیشه توی لحظه های خوب، انگاری لبخندشونو میبینم.

    ولی خب نسبت به همه شهدا ارادتمند هستم.
  • زهرا حسینی
  • همه شهدا بزرگوارند و در دل ما جا دارند
    ولی من تعلق خاطر خاصی به شهید چمران دارم
    و شهیدان باکری ها و آوینی رو هم خیلی دوست دارم.
    من خودم چون معماری خوندم،عاشق آوینیم،ولی خب دانش و عرفان چمران،شهید زین الدین رتبه برتر کنکور،و شهید جهان آرا.....عاشقشونم.....
  • امیرحسین شیرازی
  • سلام
    شهید باکری.همت.خرازی
    شهید مهدی زین الدین
    سلام مجدد خدمت آقا حمیدرضا

    من بی مقدمه عرض می کنم ، شهید باکری ، شاید توفیقی دست بده در آینده اونچه که از این بزرگوار آموختم رو در یک لینک جداگانه شرح بدم.

    التماس دعا
    سلام
    همه شهیدا خیلی عزیزن اما من شهدی چمران و شهید صیاد رو خیلی دوست دارم
    تمام شهدا نور هستن، نور واحد.

    شهید خرازی

    شهید حق وردیان
    http://shahadat-talab.ir/post/27

    موفق باشید.
    جاویدالأثر حاج احمد متوسلیان
    ضمن عرض ارادت تمام و کمال به مقام بی مثال شهدا، اندیشه های شهیدان آوینی و چمران و همت همیشه برای من الگوی زندگی بوده. خیلی از رفتارها و عقاید و مشی زندگیم رو مدیون این عزیزان بوده و هستم.

    *هرکسی ممکن است شهیدی را خیلی دوست دارد ؛
    جسارتا بهتره اینطور نوشته بشه: هرکسی ممکن است شهیدی را خیلی دوست داشته باشد ؛
  • یه هم ولایتی دانشجو از تهران
  • از شهدای ترور: شهید بهشتی
    از شهدای دفاع مقدس: شهیدسید جواد موسوی
    از شهدای خارجی: شهید ادواردو آنیللی
    چگونه از جان نگذرد آنکه می داند جان بهای دیدار است!
    و عشق هدف حیات و محرک زندگی من است!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی